Några dagar!

Japp, åkte o hämtade min lilla älskling på bilfirman i måndags och va jätte glad....ut till grönsta o plocka ur forden på grejor o satte i skodan! När barnstolar o shit va på plats åkte vi till Johan o Ronny o spela lite gamecube...hihi...va riktigt trevligt o skojj. Blev ganska sent innan vi kom där ifrån men det var det värt.
Tisdag vakna jag fortfarande glad...hihi....åkte med Thias till dagis sen kliptte jag iväg till Johan o Ronny igen. Spela lite bowling o golf på Wii:t fan va skojj. Stanna där till det var dags o hämta Thias. Han fick sen åka hem till Annicha o vara där själv då jag åkte ut till grönsta o börja koppla in min stereo till bilen o baslådan..gjorde nästan allt själv utom just kabeln som går mellan baslådan o batteriet. Tog sin lilla tid men kul va det.
Hem till Annicha sen igen satt där en stund o drack kaffe och snacka lite. Tycker det är kul att Anders o Danne kommer så bra överens.
Hem hit sen igen o kolla på House o sen va det dags för sängen...hihi...e juh hur trött som helst på kvällarna.
Igår då...lämna vi Thias på dagis o åkte sen till Johan o tog en morgon kaffe. Sen blev det GJbil för att fixa bilen. Nån grej som hade lossnat under. Har tyckt oxå att bilen knacka lite så det tog vi upp o det visa sig att två bussningar va kaputt så det ska dom oxå fixa åt oss utan att vi behöver betala.
Sen klippte vi ut till grönsta igen o plocka ur mina högtalare som satt i bakdörrarna på forden. MEN, det finns ingen plats i Skodan att sätta fast dom så vi måste försöka bygga nåt. Lite störigt. Men men....inget att göra nåt åt. Hihi!
Hitta nå så jävulsk gammal symaskin där i grönsta oxå som jag bara va tvungen att ta hem. Man vet juh inte vad det kan va för samlar värde på en sån för dom e juh grymma.  Säkert 70-tal om inte mer....o väger bly...haha! Ska putsa iordning den o så för att se om den kanske t.o.m fungerar fortfarande. =)
Aja, hämtade Thias på dagis sen o åkte hem o gjorde i ordning lite matsäck och så. Mötte sen upp Senita med familj o knata iväg till Årbyskogen. Blev en rejäl promenad men riktigt trevligt. Va riktigt skojj för ungarna oxå tror jag fast det kanske va vi vuxna som hade roligast. haha!
Anders o Niklas hade väll lite av ett mandomsprov...asg....o det har tagit på Anders rygg idag.
Måste göra om det! Ta med så vi kan grilla o ha det trevligt igen.
Knata sen hem till dom och spelade lite uno...hihi. Vi behöver juh inte diskutera hur det gick men jag o Senita turades väll om att förlora....haha!
Klockan 20 började Agnes bli mega trött så då börja vi ge oss o knata hem. Hon slockna ganskaså snabbt. Thias med för den delen. Jag satte mig en stund vid datorn o prata lite på msn o gubben kollade på tokyo drift som gick på 6:an! Kände dock sen att det var dags o lägga sig. Hade sån värk i nacke o huvud så det  var riktigt skönt att lägga sig!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väll försöka plocka lite här hemma och så....sen kanske jag ska träffa Andreas men det märks juh.
Nu ska jag iaf ta en kopp kaffe o en cigg!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0