Måndagen!!!

Vi åkte o fiska en liten stund vid Skogstorp på förmiddan med Thias. Gick inge vidare då han rätt som det är va tvungen att gå på toaletten så det va bara packa ihop o åka o få hans behov gjorda.
Åkte o åt pizza på La Bamba som vi lovat honom oxå.
Efter maten åkte vi hem tilol pappsen o gratta honom. Åkte o köpte en blomma först på växtriket. Sprang på Tallie o Fredde där...va kul faktiskt.
Hemma hos pappa blev det fika o massa bus.
Tycker verkligen det är såå kul att han o jag kommit varandra så nära igen. Prata om vad sommaren har o bjuda hemma hos dom sen.
Efter att ha suttit där några timmar så bestämde vi att vi skulle åka o fiska igen så vi stack iväg o gjorde det...inge napp dock men mysigt va det!
Får se om vi åker iväg i dag oxå en stund.
Kom hem till 19 typ. Natta dom små o gjorde smoothies till mig o Anders. Jätte gott!
Receptet:
4dl naturell youghurt
1-2dl blåbärssoppa
ett paket frysta exotiska frukter
Sen mixa jag allt o hällde upp i glas....sååå gott!
Sen satt vi o titta på Pay it forward....jävlar vad jag grina då....usch...så jävla bra film!
Sen blev det sängen!
Nu sitter jag o inväntar dagens lopp...har ingen aning om vad som händer idag!
Men höres senare!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0