Måndag!

Ja vad ska man säga om måndagen?
Kan juh iaf att den bjöd på diverse saker.
På morgonen skulle vi åka o hämta mina däck från forden men det passade tydligen inte skroten just då så det var bara att åka igen. Åkte hem till Annicha o tog en kopp kaffe o snacka lite. Alltid lika kul o underbart att få träffa gumman min!
Hem o fixa lunch. Blodpudding o lingonsylt. Så gott!
Sen kom det ett mindre roligt sms till mig som jag fortfarande inte fattar varför o så för.
En av de finaste människor som finns att prata med skicka helt plötsligt att han inte kan ha kontakt med mig pga sin flickvän. Jag fattar ingenting då vi lixom haft kontakt hela tiden ändå fast hon e som hon e. Blir bara så jävla ledsen o besviken!
Samma sak en annan kompis....bara för att man skaffar ny partner måste man då ge fan i att höra av sig! Duger man bara då det gäller på deras villkor o så eller vad fan e problemet?
Man känner sig juh inte utnyttjad då alls va.
Man kanske ska tänka mer på sina vänner o hur man faktiskt behandlar dom. Visst jag kanske inte e deras bästa vän men ändå. Från massa kontakt till ingen??? Aja man ska väll inte förstå vissa saker.
O visst jag kanske inte är världens bästa på att alltid höra av mig heller o så men jag tänker juh åtminstone på mina vänner.
Men men....klockan ticka på igår i allt ovetande o sen va det dags för middag! Efter middan kom Nicke över o spela guitar med mig hela kvällen...Haha....snacka om att rocka fett. Vem vann dom flesta ggrna då???
Fick t.o.m 100% på en av låtarna! =)
Klockan blev en hel del innan han kom iväg då vart det sängen på direkten!
Nu sitter jag här o inväntar sms från Senita då jag ska sticka o möta upp henne för att hämta ut biljetterna till Ladies Night!! =)
Ska väll försöka kommma underfund med ett o annat oxå men tills dess....
PoK

Kommentarer
Postat av: annicha

Tack för besöket igår fasst det kom lite oväntat :P

Förstår heller inte riktigt vad det var du menade med att ni inte kan ses för att han har skaffat flickvän...menar du har ju Anders och det är ju inget hinder för dig att inte kunna träffa dina killkompisar :S Men men alla ser olika på saker och ting.

Jag är iaf jätte glad att jag har dig som vän!! Älskar dig massor <3<3

2009-04-07 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0