Lördagsgodis o Bakissöndag!

Hej hopp!
Ja Lördagen blev juhnte riktgit vad vi planerat. Skulle ha blivit av med katten vid 12-13 tiden o efter det skulle vi ha hittat på något med familjen men så blev det inte. Tallie kom inte o hämta katten förrän vid 15 tiden. Lite väl störande men många ursäkter, 100kr o en flaska bubbel fick vi iaf som tack o så. Gullligt av henne! Sen fick jag 100 kr av henne för att fixa hennes hår oxå.
Då hon åkte fixa vi lite lassange, gott!
Sen ringde Micke o fråga om Anders kunde vara chaffis till Stockholm så vi fixa barnvakt o åkte sen med till Stockholm. Va ett tag sen man åkte jänk o drack öl men roligt som f-n va det! Micke blev lite full o däcka i bilen och till slut låg han i mitt knä o sussa så sött. Hålla handen skulle han juh oxå, sköning! =)
Kom väll hem runt 3 halv 4 lagom söt o rund...hihi! Somna ganska så snabbt och igår ville jag inte vara med!!
usch va jag mådde skit igår men det är juh som sagt självförvållat men vid 21 fick jag nog o la mig o sov efter en totalt slappdag!
Idag ska vi hämta däcken från forden o få hem dom hit. Sen vet jag inte vad mer som händer. Ska ringa ticnet igen vid 9 o beställa biljetter till LAdies Night den 18 september. Det blir jag, Senita o mamma som åker. Va så kul att mamma ringde nyss o boka upp det! =)=)
Senare ikväll drar vi kanske till Annso m familj. Vore juh skojj! Måste träffas mer juh!
Men kan juh höras senare!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0