Hej hopp!

Hej hej!
Ja då har det gått lite av veckan.
Måndagen blev en liten stressdag på morgonen. Hämta min bil iaf och sen åkte vi till sjukan! Thias va jätte duktigt o sa dom bilder o det han kunde. Ska dock tillbaka om en månad för att droppa i ögonen o kolla om han kanske har brytningsfel. Får väll hoppas att det inte är allt för dåligt.
Efter sjukhuset åkte vi hem till Annicha. 
Drack lite kaffe o sen gick vi o hämta Elvira på dagis. Thias försökte väll hålla henne i handen då vi gick hem men det gick bara en liten stund för sen ville inte Elvira hålla honom!
Mumintrollet var oxå hos Annicha. Va riktigt skojj o träffa honom igen!
Vi satt väll mest o snacka skit o drack kaffe allihopa! Trevligt!
Åkte hem hit sen o gjorde i ordning lite mat o fixa lite. 
Anders kom inte hem förrän runt 20 tiden så ungarna hade redan lagt sig o sovit. 
Kolla på hockeyn tillsammans men jag däcka som vanligt i fotöljen så jag vet inte hur det sluta...haha!
Igår då. 
Åkte med Thias till dagis o sen klippte jag iväg till Annicha på direkten o drack kaffe o snacka lite innan vi satte oss i bilen o åkte till tuna park. Jag hitta en t-shirt till gubben o ett par trekvartsbyxor till mig...jätte fina!
Annicha hitta lite smått o gott hon med.
Hem till henne o lämna av henne o Elvira sen drog jag vidare! Åkte faktiskt till Slagsta glass o tog en milkshake...hihi....sååååå gott!
Åkte o tog en cigg med Johan sen. Alltid kul att träffa honom.
Sen va det dags att hämta thias på dagis. Hem hit sen o börja städa köket o gjorde iordning i skåpen o så....jätte fint!
Sen då Anders kom hem åkte vi till byggmax o köpte nytt golv till köket.
Så innan House igår så satte vi igång o slet loss det gamla golvet!
Fy fan så här ser ut nu...hihi! Ska försöka få bort mattrester idag från golvet!
Sen börjar vi väll troligtvis lägga det nya golvet ikväll!
Bilder kommer komma oxå då resultatet är klart!
Här är några innan o undertiden!
köket innan mattan slets bortKöket innan!Under tiden då mattan rivs bortUnder tiden vi tar bort mattaefteråt då mattan e borta....framför diskbänk o spisEfter att mattan e borta framför spisKöket efter att mattan ha åkt...vid kyl o ingång o sen framför kylskåp o ingång
Puss o kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Annicha

Men vad fint kök ni har just nu =D Hahaha Kul att fixa med mat där nu :P

Jävla lyx med slagsta glass då...erkänn att du gjorde det bara för att jävlas med mig för att jag sa att jag ville ha det :P Ha en fin dag!! Puss och kram!!

2009-04-29 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0