Fullspäckad Fredag!

Klev upp tidigt igår och fixa frukost.
Efter frukosten röjde jag undan lite i köket, hade lite väl mycket disk som jag tog hand om o torka rent hela diskbänken o bänken!
Efter att ha hållt på en stund så åkte vi till Ica Maxi o köpte lite bröd o ost till idag.
Sen blev det Öb där vi hitta en godiskorg som Erik o Tessie ska få idag av påskharen!
Efter Öb o en varsin kokt med bröd åkte vi till Hemköp o fixa det sista till påskpåsarna som barnen ska få.
Hem hit o spelade lite fotboll ute med Thias. Va roligt o varmt o skönt. Gick sen in o softa lite innan Annso o Kjelle kom!
Va riktigt skojj att träffa min gumma som vanligt. Synd bara att tjejerna va så trötta.
Då dom åkte hem började vi förbereda maten. Gjorde enchiladas eller hur det nu stavas...haha.
Gott gott.
Efter maten åkte vi till pappa o träffa bror min. Pappa o Kikki va juh inte hemma dock men det var juh för brorsan mest vi åkte dit. Va roligt att träffa honom igen. Får se om vi åker dit på måndag oxå. Pappsen fyller juh år då.
Hem sen o satte oss framför tv:n o tittade på Så ska det låta o sen Singing Bee. Riktigt roligt!
Sängen locka ganska snabbt efter tv:n så det blev att vi gick o la oss.
O till dagen nu då!
Ska snart sätta igång o packa lite kläder och sånt som ska med till Katrineholm. Sen ska barnen duschas och kläs fina, bilen ska packas o sen bär det av till Erik o Tessie!
Blir nog att vi stannar kvar där över natten o så. Skriver då jag kommit hem igen!
Så Glad Påsk på er alla!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0